2012年11月11日星期日

Project U - 睇傢俱

2011年11月11日

今日去了e-max跟megabox睇傢俱。

床頭櫃&五桶櫃 - 幫襯“姨媽傢俬”,size剛好又便宜,呢兩件唔係重點,所以唔想花太多時間。

燈飾 - 希望可以係飛利浦或“姨媽傢俬”搞掂,飛利浦門市燈飾有85%折,雖然一定比淘寶貴,但質量有保證,現居衣帽間的燈是在屋苑樓下舖頭買的大陸貨,用不了一個月就壞了半邊,俾錢師傅整,整好了不到半年又再壞,電燈自己又不懂,好煩,都係買大牌子比較放心。

TV櫃 - 行均e-max都冇心儀的TV櫃,如果搵師傅造又怕好貴,煩惱中。

梳化 - 我一直都喜歡“姨媽傢俬”的布藝梳化,感覺簡約又易清理,個布套污糟了拆出來送去洗衣舖便可,我現在的“姨媽梳化”坐了3年都俾我拆了幾次套去送洗。想轉吓款,今次不再幫襯“姨媽傢俬”,但在外面睇過的布梳化,一般舖頭唔知張梳化內塞什麼材料,有牌子的舖頭又貴又唔係十分之靚,而且又唔係每張都可以換套。

反過來顯得皮梳化都唔係貴得太厲害。最後我自己都估唔到自己會睇中giormaxx的電動彈鉸sofa,睇過“芝華x”不過實在太軟淋,我諗坐一年半載張sofa會自然下陷。不過揀皮梳化,最煩都係唔知點清潔同埋挑咩顏色,深色耐污糟不過跟我全白的格調有衝突,買白色又係死梗,我好粗心大意,一定好快會整污糟同整花,污糟了又唔可以拆出來洗,日日篤眼篤鼻睇到啲污漬會令自己唔開心。如果俾別人整污糟更唔抵,同埋咁貴既梳化要用好幾年,所以都係揀深色比較實際,仍在煩惱中。

餐枱 - 睇過不同餐枱後,心目中都係心儀之前係海怡工貿睇中的好raw的實木枱。

餐椅 - 開始時好多想法,但最近身心俱疲,又要上課又要應酬,就快撐不住,令到我對餐椅有另外想法,就係先簡單的買2張白色的master chair頂住先,以後再諗唔好迫自己係短時間內決定所有事情,太stressful。

本來打算搵一天上深圳買傢俬,但實在沒有精力,都係留港消費又或者去淘寶搞掂。

沒有留言: