2012年11月8日星期四

Project U - Day 27 繼續剷底

2012年11月8日

今日一早就好勞氣,幫襯"xCox"訂全屋電器,包括Electrolux電焗爐&電磁爐,早前專門去Electrolux showroom睇機,當時saleslady已經講部焗爐係新款,返了一批貨已經賣得七七八八,想訂就要快手,隔天10月13日我去"xCox"訂機時已經提醒店員呢個情況,叫佢要提早跟代理商大昌行落單,過一天後"xCox"店員打電話覆實話已經跟所有供應商confirm只係部微波爐冇貨,要我再揀過。

星期一打電話叫"xCox"安排星期五先送焗爐,焗爐餘款我已經過曬數,今早"xCox"打電話來話大昌行冇貨,我即時鬧爆"xCox",一早已經叫佢地hold貨,佢地死口話有hold貨,但如果有hold貨現在又點會冇貨可送?!?!佢地話Electrolux下一水電焗爐要月尾至到香港,另一壞消息係Electrolux電磁爐要到下月初才到港,即係"xCox"兩件貨都冇幫我hold!!PM要求有實物焗爐方便師傅度身造櫃,依家冇焗爐只好將情況跟PM報告,最後由PM跟Electrolux的安裝師傅直接拆掂。

另一事件,本來今日收廁所及洗面盆,因為潔具公司早上執錯貨,要延後一天送貨,呢啲只係小事一單,遲一天冇所謂,"xCox"冇落單就真係不可原諒。

回到工程,今日進度良好。
 客廳天花亦已剷底
 造櫃的六分夾心板亦已入場
 細房天花已剷底
 主人房天花剷底工作亦已完成
新砌的主人房牆壁,已上防潮油

沒有留言: