2012年11月3日星期六

Project U - Day 23 終於完成地磚

2012年11月3日

今日師傅終於埋尾,兩間房的地磚完成。坊間一直話斜鋪會多耗10%以上的磚,所以一直以為地磚會唔夠,現在斜鋪又唔需要補磚,師傅真係好勁,要俾10個like佢。

另,冷氣師傅上門睇場後亦confirm了安裝方法及費用。不過對PM的安排真的不敢恭維,星期四whatsapp PM話佢知冷氣師傅星期六上門,提醒佢唔好跟鋪磚的師傅相撞,星期四跟五泥水師傅冇開工,偏偏就係星期六開工鋪埋房間的地磚,到冷氣師傅去到因為主人房磚剛在早上鋪好,冷氣師傅唔可以行入房間睇位,只可以企係房門口隔十幾呎睇位,PM真搞野我唔知佢咁既安排究竟想點?

問了PM下星期應該可以開始剷底、油防潮及油漆的工序。

唔知木工師傅幾時開工?鞋櫃、浴室櫃、廚房櫃、腳線、燈槽、安裝木門全都靠佢。不過PM直至現在一幅圖都未出,似乎慢都係因為PM的原因。

明天會去和富訂門,終於今日係現場跟PM拆掂度大門究竟點樣整,我的要求係想將大門向外推,不過PM話我冇一早講好,地磚冇鋪出去,所以大門唔可以向外推。

另,我要門框由門外走廊包到入室內,PM話唔係唔得,一般門框標準係6吋闊,依家我的做法門框要8吋闊,需要特別訂做價錢會係“天價”。佢咁樣兇我,我唔係好信,明天去和富問就自有分曉。

除了門以外,今日跟PM再拆多2個問題:
(1) 隔音玻璃右上角開孔,但係冷氣喉需要係右下角出,幸好冷氣師傅說裝冷氣時反正要拆塊玻璃,會跟手反轉塊玻璃將個開孔放番係右下,好在冷氣師傅OK,唔係的話PM就會衰一鑊。不過現時開2吋半孔,師傅話要入兩條喉,其中一條有2吋闊,其實我唔知PM識唔識,我睇過家裡的喉管,都覺得個孔開細了,好在冷氣師傅好人冇話唔得,希望最終搞得掂。
(2)天花明喉-PM明白冇藏條明喉入牆係衰咗,依家最終的解決方案係加支射燈係入房的門口位補光。不過佢要將3個房的門口的天花位封曬,我其實唔係太高興,因為呢個做法會破壞間屋既空間感,不過都俾佢整衰咗,冇法焗住係要咁做。

不過PM又俾出新問題:
廚房唔做鋁天花,將燈槽擴大至cover整個廚房,我要諗諗會怎樣影響廚房燈的佈局,同埋維修清潔上會不會有問題?

沒有留言: