2012年11月17日星期六

Project U - Day 35 木工(6)

2012年11月17日

今日完成餘下上吊櫃的進度,因為PM唔肯改上吊櫃平鋁天花,因此上吊櫃要整一大塊檔板,如果佢肯聽我講平鋁天花,檔板可以做細塊些,上吊櫃會實用好多。
都已經米已成炊,PM當然唔會理睬我去改,問題出在我同佢傾完佢冇再出圖紙俾我睇就開工,依家出來我唔滿意都係口同鼻拗,佢話當日講咗係咁做,我真係冇得反駁,對同一句說話都可以有唔同的理解,所以一定一定要有圖紙作實,其實我係開波之前就已經講了,所有都要以簽圖作實,不過PM又係ignore我的要求。不過大處冇鑊氣我已經叫收貨,不過煤氣單野仲未有消息,相信鑊氣尚在後頭。
吧枱

沒有留言: