2012年11月6日星期二

Project U - Day 25 中場休息

2012年11月6日

今日仍然冇師傅開工,主要都係我跟PM在忙,PM昨晚出了第一稿圖,今晚同PM困獸鬥2個小時睇圖改圖,最終傾妥廚房櫃、浴室櫃及鞋櫃的做法、用料等細節。再覆實窗邊雲石、級咀、地腳線、油漆顏色材料等等。
浴室圖
 
吧枱正面及背面圖
 
廚房圖

吧枱的報價係HK$4,000,只包單面西德板跟一張cheap cheap無縫石枱面,現在再加一層無縫石枱面及吧枱背板,全部要加料錢,如果技術複雜再加工錢。

所以一張吧櫃又令我大出血,拗不過PM,佢話一定要用無縫石,深不到一呎的L型面板,長度計8呎,用Corian一呎要HK$950,即係呢個L型就要花費HK$7,600,問題係我覺得唔值得去花呢筆錢,其實好主觀值得既再多都願意俾,覺得唔值既要我多花一蚊都覺得貴,最後當然唔要Corian,揀隻cheap cheap約HK$380呎的大陸無縫石,計埋手工及其他希望HK$3,500內攪得掂。

另一出血位,係吧櫃面板,最終用西德板,要加多幾多錢仲未知,不過手工費應該唔會好多,料錢亦不會係天價,跟PM討論過其他選擇,唔係料錢貴就係手工費貴,佢一早應該建議用西德板,咁就唔洗我睇一大輪,我估計整張吧枱總共約花費HK$9,000。

而鞋櫃就峰迴路轉,PM話鞋櫃太複雜都係番大陸造,再運返來師傅做封邊收口,對此我冇咩意見,佢唔加我價就點樣都冇所謂。

燈槽,鋁天花,每個櫃的內櫳間隔、長闊高等等都討論過一次,現在等PM再出多次圖紙,confirm OK就可以開工。

其實明白進度點解會慢下來,咪就係因為未出糧囉,按合同泥水完畢後要再付40%,PM唔收錢又怎會開始下一回合,咁佢唔開聲我又冇理由提佢收錢,今日佢叫我去睇圖紙,另一個重要目的就係收錢,希望佢收錢後快啲再開工,等我日日有嘢睇。
開頭擔心唔夠地磚,現在剩得最多的好似係地磚。呢堆剩磚價值超過HK$500,所以估計訂磚數量好重要,不然像現在掉錢落垃圾桶。

今日大出血之中,都有好消息,就係富士x收到我投訴後肯用番舊價賣機俾我,還我一個公道。

沒有留言: