2012年11月20日星期二

Project U - Day 37 木工(8)

2012年11月20日
早幾天表達對上吊櫃間隔的不滿,用了2天時間反覆思考,都係過唔到自己個關,重新畫了上圖,然後whatsapp給PM要求改變現時的上櫃間隔,PM收到後第一時間打電話俾我,我清晰的講了我的要求,PM亦講了技術上的問題。
原來的圖紙,右邊兩格吊櫃門板大小一樣
做出來後右上吊櫃門板縮少了差不多一半,有夠怪異。

現在要求左右上櫃改為同樣大小,寧願右下櫃改細,同時改用磨砂玻璃,成為一個小的調料櫃。
今次PM從善如流,冇ban我的提議,只係話門板呎吋已經交給西德板公司開工,唔知可否更改,不過在我的堅持下,佢都係有幫我改。一個下晝師傅就將框架改過來,非常有效率。現時左右大小一樣,比較統一亦比較美觀。

沒有留言: