2012年11月16日星期五

Project U - Day 34 木工(5) 上吊櫃

2012年11月16日

今天木工師傅完成了吧枱及部份上吊櫃。
 吧枱外框完成,現在只欠無縫石枱面
上吊櫃部份,跟PM爭論了很久吊櫃的高度,PM堅持吊櫃高度平條陣,我就堅持平鋁天花,最後PM當然唔理我,不過我表明不滿意吊櫃的高度。
 焗爐上面再加散熱位
 吧櫃有四個細櫃桶&一個櫃,本來打算整拉籃,不過位置太少,整了拉籃更不實用。
 廚房跟大門的接駁位仍未諗好點做收口,有一個方案給了PM,不過佢似乎又ignore我。
已經跟PM說了,電制面板都未裝上就裝櫃,咁抽油煙機的電掣點搞?
今天跟PM談得不怎麼愉快,我唔滿意的地方,佢冇打算改,選擇迫我接受,我當然超唔like,不過要以大局為重,唯有硬哽。

沒有留言: