2012年5月13日星期日

【敗物誌】Philips Airfryer HD9220

2012年5月13日

bk真係好毒,烹飪錦囊內heat爆既東西都係好吸引,早排有朋友介紹都冇失手,點知係bk睇咗條thread一排就中毒,之前一直頂得住,因為我已經有焗爐,而且呢嚿野好大嚿,不過睇完bk啲jm用佢整嘢食後,忍唔打住打電話去order。官網售價HK$1,998,豐X賣HK$1,798,格價網有電器舖最低賣HK$1,510,我搵咗間有現貨及可送貨的賣HK$1,600。

呢部跟焗爐相似,賣點係唔用油都可以做到油炸脆卜卜既效果,不單止不用油而且更可以將食物既油份迫約80%出來。正啱我呢種鐘意食香口嘢,但唔會開油鑊又怕食油既人。另一賣點就係預熱快,唔好似焗爐咁要慢慢預熱,又啱我呢種心急既人。
今日全日在家玩玩具,今朝一早去超市買食材,今日試整:麥樂雞、薯餅、三文魚頭、翠玉瓜&雞翼。
午餐先來簡簡單單既雞塊&薯餅,200℃+10分鐘,出來得2滴油
同場加映沙律,食番啲蔬菜平衡番啲熱氣

再來跟bk啲jm整三文魚頭,用日本清酒加岩鹽醃魚頭1小時,先燒底部180℃+12分鐘,用錫紙墊住魚眼個面,不過忘記塗小小油,反轉撕開錫紙時魚皮黏住錫紙。
燒完底再燒面又係180℃+12分鐘,靚靚既日式鹽燒魚頭就攪掂。
今晚晚餐係日式鹽燒魚頭定食,魚頭外有沙律、面鼓湯&日本米飯
飯後甜品係自制乳酪雪糕
飯後整明天的飯盒,有翠玉瓜及水牛雞翼。翠玉瓜切件再掃上小小橄欖油180℃+8分鐘。水牛雞翼用paprika加茄膏醃了一個下午,之後先醒起忘記放鹽,啲paprika又唔夠辣又冇咸味,味道一般唔收貨,不過就真係皮脆肉嫩有肉汁,yummy yummy
再看看出來的油,真係好恐怖,只係煮了個魚頭、翠玉雞翼,就有咁多油,諗起以前將呢啲油食晒落肚就覺得好恐怖。整體來說對呢件新玩具好滿意,不過發現一大缺點就係如果連續整幾味,後煮的會產生好大油煙,一定要開大抽油煙機再將廚房門關上才可以
 有埋呢件玩具,我個廚房越來越完善,雖然更見狹小。不過食既質素可以更進一步,起碼今日就整了從來冇諗過會係屋企整既鹽燒魚頭。下個好想用呢部機整既係西多士,有jm已經試過可以用來整到不用油炸但效果一樣既西多士,用上home made麵包整西多士諗起都開心

沒有留言: