2012年5月12日星期六

公主蛋糕

 2012年5月12日

侄女係4月3日生日,早於半年前佢已經同我講好要個公主蛋糕,4月頭外婆個病突然惡化,爸媽去了探望,cancel了生日會,我就先買住條公主裙送俾侄女頂住先。到外婆情況穩定番就輪到我病,所以個蛋糕到今日先出現。

蛋糕係bk一位媽媽(Vicky Cheung)的freelance傑作,Vicky啲蛋糕係非常非常之靚,呢個對佢係小兒科,佢啲蛋糕每一個都係tailor made,好似今次,我要求做Cinderella仲要有蝴蝶&bling bling效果,佢就整個長拖尾同背後的大蝴蝶結,另上身用了銀珠仔&銀粉裝飾,細心睇會見到佢好多既心思,一早已經屬意俾Vicky做,街外的太行貨。
 二位公主合照
 前面上身的銀粉&銀珠
 後面的拖尾&大蝴蝶結
 好細心的印花,Vicky話佢都係第一次整拖尾,個立體做得好靚,同埋穩陣。
3磅的蛋糕,糖皮下的內餡可以自己挑,我揀咗芒果蛋糕,個蛋糕好好味,唔係單有姿勢仲有實際。多謝蛋糕師Vicky。

沒有留言: