2012年10月6日星期六

Project U - 餐枱椅,初步構思

2012年10月6日

去灣仔睇料,順路去Aluminixx睇餐椅,有三樣家俬想去該店購置:餐椅、tea table、地毯。

餐枱想用原木色的簡約款。呢張係其中一張,不過未睇過實物,要睇過觸摸過先可以決定。
餐椅已經有一張白色Panton Chair,買多3張凳就可以,不過我唔想買番Panton Chair,外面實在有太多漂亮的designer chairs,我承認我係貪心,想擁有不同的designer chair,所以會買不同的designer chair,以不同的designer chair互相搭配,希望做到不同之中,又可和諧共融的餐椅組合。
心目中有Philippe Starck的Master Chair,今年的best buy,簡單漂亮的解構主義,又平宜。
另外一張,Victoria Ghost
或者Louis Ghost
去完Aluminxx跟店員討論過後,店員不推薦Victoria & Louis Ghost。
而推薦了以下4張給考慮:
(1) Tip Ton Chair (Vitra)
Tip Ton Chair
(2) Series 7
Series 7 Stackable Chair
(3) Chair One
Chair One
(4) Vegetal Chair
Vegetal Chair
睇完介紹後,心中已有初步諗法,我自已想在虛實之中取平衡,Panton Chair & Series 7係實,Master Chair & Vegetal Chair係虛。取色方面暫時尚未有定案:Panton Chair 白色,其餘3張點樣去搭配,費煞思量,先除掉黑色跟紅色,再在剩下的顏色中再挑選。

同個Salesperson傾得幾開心,同埋唔會hard sell,佢叫我唔好一次過買3張,買住一張回家睇吓配搭出來的效果,再決定其餘的,呢個idea幾好,有時急於下一個決定,結果未必會滿意,逐張買,等我諗清楚有心水才買。如果有朋友來惟有用摺凳頂住,反正人多的話,4張餐椅買齊都唔會夠坐。

沒有留言: