2012年10月16日星期二

Project U - Day 8 屎渠 & 電工(3)

2012年10月16日

今日師傅攪條屎渠,點解咁清楚,因為係office接到Project Manager的whatsApp我話個渠口唔係浴缸同地櫃之間既正中間,渠口側埋一邊會影響廁所的安裝。
另外,入屋個段屎渠係生鐵,師傅話將來好易漏水。PM仲whatsApp埋啲手繪圖跟相片我睇,咁好明顯就係要換過新既,回覆PM叫師傅即時報價,索價$1,800即覆go ahead,呢啲咁既情況,基本上係冇乜得選擇,在價錢唔係太離譜的情況下,不如快快脆脆答應等師傅們快啲攪掂好過。
點解圖中左上好似係發泡膠???師傅嘭嘭聲就鑿開幅外牆換渠。
另外電工的進度良好,PM下晝打電話來問幾件廚房大食電器的電壓,Electrolux焗爐係新model,香港的網站冇資料,英國的網站又冇寫,惟有打電話去代理商大昌行product hotline處問,結果係焗爐跟電磁爐都係20A,其餘的除了冷氣外都係13A。

有Project Manager係現場監工,進度即刻快好多,室內冷熱水銅喉開始鋪設,由廚房到浴室一段整得7788。 
更換入牆冷、熱食水包膠銅喉:HK$9,800
 由鞋櫃至梳化背的一段喉管駁好,已經封番口。
 由電視牆至梳化背的喇叭線喉都攪掂,地面已封番英泥。
  梳化背
 泥水師傅未開工,尚未砌幅新牆,不過電工師傅照拉定喉管。
 屎渠尚未整好,應該係未買到新渠更換。
 電工完成了廚房及客廳的大部份,今日應該做浴室及房間。
 冷熱水銅喉剛鋪到入浴室。
主人房入門口的一幅牆,其實收$500一個掣位唔可以叫好貴,就好似呢個插蘇位,收$500但就要鑿一大段坑去藏喉及拉電線,功夫都唔少。
 主人房仍未開始鑿坑藏喉,今日應該做到呢part。
冇牌子名的電線。
 聽聞銅喉應該係澳洲或英國出產的品質比較好,不過睇落呢支唔似係澳洲或英國出囉。
 左邊喉管應該係屋外入水,右邊係輸水至浴室,應該仲有一條係熱水由浴室出廚房。
 上天下地都係喉管
每天上去現場影吓相片睇吓進度,雖然冇師傅在場講解,但都睇到跟學到唔少嘢。

另外PM夜晚打電話來話主人房分體機出喉位用唔到隔音玻璃,問我一係鑿牆一係用普通玻璃,我話一定唔鑿牆,鑿牆個位好礙眼管理處一定睇到,肯定有手尾跟,叫佢再諗諗點攪塊玻璃,後尾佢覆我話安排到係塊雙層玻璃處開孔,問題解決,有時都要交番個波俾PM。

1 則留言:

msms0118 說...


^_^ 請介紹換渠師傅 請給我師傅電話 ^_^ thank you ^_^ 謝謝介紹 ^_^

about [入屋個段屎渠係生鐵,師傅話將來好易漏水。PM仲whatsApp埋啲手繪圖跟相片我睇,咁好明顯就係要換過新既,回覆PM叫師傅即時報價,索價$1,800即覆go ahead,呢啲咁既情況,基本上係冇乜得選擇,在價錢唔係太離譜的情況下,不如快快脆脆答應等師傅們快啲攪掂好過。]