2012年10月11日星期四

Project U - Day 4

2012年10月11日

因為煤氣問題未完全解決,今日都冇乜進度。

問題天天多,今日解決了幾個問題,將想買電器的安裝圖交俾裝修公司,佢地見到咁多玩具頭都大埋,拋出幾個問題:

(1) 廚房去水地台,因為焗爐需要做散熱,如果做石屎去水地台,就會冇咗個散熱用的入氣位,二揀一之下,放棄石屎去水地台,不過就要加地磚。

(2) 一邊曲呎位安裝抽油煙機,因抽油煙機深度有600mm,與另一邊吊櫃門開門時相撞,要諗解決方法,我提出安裝上翻平移門鉸,裝修公司話Blum隻鉸好貴,同埋推出的空位只有6",我話我去搵隻啱用的,轉頭走上淘寶摷,俾我搵到隻百幾蚊人仔的鉸,Blum係大陸都有得賣不過賣過千。

(3) 煤氣師傅已經報價,不過對我的要求有保留,佢認為由現時的右下角入屋位,搬去左上角太aggressive,咁我可以退一步將煤氣錶由右下角搬去左下角,希望師傅ok,可以盡快開工。

(4) 裝修公司comment話昇盤下面要裝2套來去水,一套昇盤用,一套洗碗碟機用,再加上濾水器,佢擔心冇咁多位置,而且個廚櫃下面已經好多嘢,個死角位可唔可以善用都有問題,我暫時不理,殺到埋身再算。

(5) 其餘係電掣擺位的小問題,不過最驚漏掣位,漏咗就冇得救,又唔可以亂加,一個盛惠$500,仲未計掣面。


沒有留言: