2012年10月24日星期三

Project U - Day 14 休息日

2012年10月24日

吾知點解今日冇師傅開工,係咪要等水泥乾透才進行下一步?瓷磚呀、掃口粉、英泥,所有材料已齊備。
 上完英泥後,二幅牆唔係成一直線的問題叫做解決。
掃口粉,PM問我買磚時有冇訂埋掃口粉,佢事前又冇同我講,冇訂到,我問佢用咩掃口粉,佢話冇所謂,唔係金粉就得。

早2日又問我有冇買掃口粉,我以為佢已經搞掂,答佢冇買,合同只寫我要自己買瓷磚,又冇話我要買埋掃口粉,知佢唔會衰到用白英泥做掃口就OK,至於用乜掃口粉我冇乜意見,雖然在forum見到有些ching/ctse連用咩掃口粉都要講究,我冇理PM等佢自己去搞。

見到PM買呢隻,應該係澳洲品牌大陸製造,色號#18-Vanilla,會用係邊處?

沒有留言: