2012年10月18日星期四

Project U - Day 10 電工埋尾&搬煤氣錶

2012年10月18日

今日PM叫我安排送磁磚,我安排下星期一到,PM話要今個星期六到,今日已經係星期四,突然咁急!咁勤力係美德,惟有麻煩南記的Jack兄再安排安排。咁即係預告下個星期開始鋪磁磚!(*v*)

問PM係咪漏咗個吧枱孖蘇,答案是會藏喉係連著吧枱的直身櫃落吧枱,吾係我諗既由地面上吧枱,總之冇漏就okay。

今日醒起要check個熱毛巾架的插蘇位置,發覺整得好高,同唔同PM講好呢?
 今日電工已經清場,明天應該係交個場俾泥水師傅。
今日最大的改變係煤氣錶終於搬了位,都估到唔會搬去我理想的左上角,而只係搬去左下角,不過都好至少解決了焗爐擺位的問題,不過已經唔實用既廚櫃就變得更加唔實用,上面的廚櫃一邊要藏抽油煙機的喉,另一邊要放電箱已經廢了大半武功,下面的廚櫃更加可憐,放了焗爐、洗碗碟機、鋅盆來去水、煤氣錶、濾水器等後空間已經所剩無己。啲煲煲罉罉只有靠吧枱下的儲物空間頂住,面對一個空間咁細小的廚房,真係冇可能唔改它做Open kitchen。
外牆煤氣管加了個開關掣,好似更加安全,廚房至浴室的煤氣供應走外牆,不是在室內藏喉,希望管理處唔會諸多留難。搬煤氣錶及換喉:HK$5,800
 煤氣喉由外牆穿入浴室。
 睇清楚啲煤氣喉的鋪排路線。

今日係第10日,合同上的裝修期係50日,剛好過了1/5,水電煤都已經攪掂,暫時我對進度好滿意,希望繼續落去都可以咁順暢。

睇住開初跟PM講我天馬行空的諸多要求,現在一點一滴的慢慢實現,感到好amazing。

沒有留言: