2012年8月11日星期六

【包餅工房】手搓-甜方包、辮子包、吞拿魚包

2012年8月11日

第二堂搓包班,今次甜包個dough比咸包更易搓,用了15分鐘左右就搓好。因為時間關係yeast既份量比我平常在家整的多了一倍,包包發酵得特別快。
 阿sir好好人,上堂上得好開心,我地問題多多,佢都有問必答,介紹材料又清楚。
阿sir示範整辮子包。
 我的作品,上面個條跟阿sir教的方法,下面長啲嗰條係8月3日學的。
上蛋液&灑上黑芝麻
香噴噴的出爐包包。
右下第二個就是我的包包,係咪好靚仔呢? 
 仲有吞拿魚包,用沙律醬在已上蛋液的包包上唧圖案。
 出爐包包,包包本來冇香草的,我們要求下阿sir好大方的任由我地加香草,阿sir真係好nice。

沒有留言: