2012年8月14日星期二

Project U - 14/Aug 買樓如打仗

2012年8月14日

今日簽了臨約,一直深信買樓係講緣份,一早鎖定現時的樓盤,就算家人、經紀&銀行朋友提議考慮其他樓盤都未有令我動搖,三月接觸現時的地產經紀睇過一陣,心儀的單位被人用更高價錢搶走,嗰陣已經覺得呎價高,想睇定啲再出手,之後停了幾個月,呎價一直升高,上月尾因某些外在原因,又搵番個經紀再出動睇樓。

前後睇了10幾個盤,揀中2個單位最後都無功而還:反價又有,封盤又有。已經同經紀講再冇盤介紹就唔再睇,而就在快放棄時,經紀行接了一個新放盤,因物業才剛剛交吉,地產只初步同業主傾過連鎖匙都未交地產舖。因為對呢個樓盤實在太熟悉,未睇就大致知道情況,同經紀講好業主一放低鎖匙,我&家人就馬上去睇,睇完即還價。

仲有就係同行如敵國,因為現時盤小,經紀間爭盤情況嚴重,幸好我睇中的係獨家代理,冇其他地產公司競爭,睇樓後我主動約經紀去McDonald寫臨約,避免同行經紀知道情況快馬call客同我搶盤,三月份個次都係獨家盤,但就俾同行的經紀搶走,吃一次虧學一次乖。

最後如計劃進行,睇完馬上還價,同埋我的策略一向會放定“細訂”支票係地產舖,經紀拎住張支票會比較容易同業主傾買賣。業主okay後即收票,可杜絕業主反悔的風險,當然張票既銀碼要足夠大,令業主唔會撻訂。

初步的戰略成功,以快打慢,可惜天一向不從人願,我okay到業主要離港工幹三天,三天可以有好多變數發生,其他經紀有客睇中,出高過我的價錢搶盤,業主接收近日成交訊息後反價......

不過好好彩,因為之前已經衰咗幾個盤,連地產舖的manager都認識了,今次由佢出手,唔俾其他經紀搶盤,用電話同業主初步agree價錢,業主今早回港就即到地產舖簽臨約,冇多餘時間俾佢吸收市場資訊(不過聽經紀講個業主係想反價的,不過最終被勸服),最終我以比各銀行估價低5-20萬價位成交,我估係近期呢個樓盤買賣的奇葩,近期買賣如果個盤有啲質素  ,業主的價通常都企得好硬,有時仲只係底價,買家要追加才可以成交,今次成交低過業主叫價小小,又低過銀行估價成交真係好夠運。不過整件事地產舖manager起了決定性的作用,唔係佢封住其他經紀,我未必可以以呢個筍價(其實都係市場價,不過算係合理的市場價)成交。

沒有留言: