2012年8月3日星期五

【包餅工房】手搓-德國幼麥提子麵包

2012年8月3日

烏龍事成日有,咁失暈就比較小見,bk班jm包了3堂bread class,我得獎可以上一堂,學費係正價的一半。中途上堂日子有調動過,我以為我係上8月3日的第一堂。點知人齊開始時發現材料唔夠,點人數全班多了一人,而嗰個人就係我,瘀爆,原來我應該上2個星期後的第三堂,唔知點解我的diary mark了8月3日。解決方法係付全費照上堂,係阿sir份示範材料中偷一份材料俾我。

雖然係第一次見面,班jm好好,上堂氣氛又好,今日學手搓“德國幼麥提子麵包”。
 阿sir示範開粉牆,我的粉牆缺堤,好狼狽呢!
 搓好的麵糰可以進行第一次發酵。
 第一次學整4手辮,整完都仲好混亂,仲係估吓估吓,都唔知係咪鬢得正確。
 未焗前,要在麵糰上噴水,再放入發酵櫃加快發酵。
焗前在麵糰掃上蛋液 ,灑上杏仁碎作裝飾
出爐喇,好香的黑糖及小麥味。

沒有留言: