2012年3月11日星期日

大阪 - 大食篇

2011年3月11日

用Asia Miles換了2張大阪的機票,去大阪不外乎吃和shopping。今次的"吃"只是一般,因同行的partner不好美食,又因為改了行程,令原先預定要食的shabu shabu、鰻魚飯、網燒都沒有吃到。

四天王拉麵
黑門市場 - 壽司
Partner唔食魚片類壽司,只食熟的跟貝殼類魚生,我就大啖各種魚生,係張menu內不停篤俾師傅睇要食乜,師傅又唔洗mark低價錢,最後食飽到捧住個肚好滿足的埋單,諗住張10,000日圓肯定走不掉,誰知都只係食了6,090日圓,未試過俾錢俾得咁開心,個咀笑到裂開。啲魚生全部都好新鮮同好味,依家一路寫一路仲好回味
背景魚缸內的海螺,師傅話咁快就將佢變成面前的壽司
下面係全店最貴的very fatty oh-toro盛惠800日圓,好好味,同埋呢個價錢係香港一定食唔到,好抵食。
食埋碗壽司飯,飽到上心口。
吉列豬扒定食
讚岐烏冬
意大利麵
天婦羅蕎麥麵

去到黑門市場,點可以唔又食又拎,888日圓的魚生拼盤,有20片魚生又係抵到爛。魚生做宵夜,肥死,不過都係食咗先算
398日圓大大粒strawberry

下面呢盒係我們在高島屋見到的最新種strawberry,一盒盛惠150,000日圓,係你冇睇錯真的是賣150,000日圓,即差不多要HK$15,000一盒

沒有留言: