2009年7月29日星期三

香草新丁(2)

2009年7月29日
5月28日買咗一盆迷迭香, 一盆甜羅勒(上圖), 再加一盆白色蝴蝶蘭。2個月後慶幸3盤都冇比我全部整死。
呢張係7月7日影, 最右邊盤九層塔係7月1日買。中間盤甜羅勒俾我食剩番好少葉, 同埋中間嗰株俾我剪了去插枝, 當時仲未死。

迷迭香

唔知點解盤迷迭香唔識大, 剪咗部份去煮食, 又剪咗一節去插枝 。睇落冇乜問題只是唔識長高長大, 落埋肥去催谷都唔得, 要研究吓點解會咁。插枝既小苗未知道是否成功, 我諗過多一星期就知道啲根生出得好唔好, 希望出多啲根,咁又多一盤迷迭香。

甜羅勒 甜羅勒本來一盤有三株, 我將其中一株剪去插枝後,剩下既葉自己掉落後就成株死咗, 死因不明。剪出來插枝既小苗就好健康長高咗唔少(不過跟同日插枝既九層塔相比,甜羅勒既生長速度就比較慢) 。上圖係今日影, 加左肥催谷又忍手冇搣來食,盤甜羅勒(左邊嗰盤)啲葉狂標, 對比上一張啲葉零零落落係咪差好遠。不過因為窗台唔係咁猛陽光, 甜羅勒既葉係全部係dum頭的。



蝴蝶蘭
早前天氣太熱, 蝴蝶蘭未開既花胞未開花就消胞, 見唔會再開花就將佢大修, 將花枝剪走, 將爛根的爛部份除去, 換過新既水苔。之後中間出了一片新葉, 不過就死左2塊舊葉, 啲根由青綠轉為瘀綠色, 健康狀況非常之不明朗, 依家只有聽天由命。


九層塔
加咗肥之後,九層塔對比剛剛買回來既時候足足大咗一個size, 7月18日同佢換咗個大啲既盤,佢又長高咗, 怪不得人人都話九層塔粗生,果然如此。另外, 剪了一段九層塔去插枝, 又係勁快長大(下圖) 。




種植既樂趣在乎啲植物快高長大又可以開枝散葉, 而我種香草仲可以將佢地食落肚, 又食得又玩得又係一樣好好既興趣。

沒有留言: