2008年4月5日星期六

新生兒回家

2008年4月5日
今早醫生檢查完我同媽媽後,一切正常可以返屋企喇!我好快就熟悉屋企呢個新環境,其實我係媽媽個肚裡面既時候已經住左十個月啦,又點會覺得陌生呢。

今日除左有爸爸媽媽陪我之外仲有嫲嫲、Betsy姑媽、Annie姑媽同Kenneth姑丈來陪我同服侍我。我今日只係多少少趣怪表情,就令大家都好開心,都唔知佢地點解成日係度大呼小叫。

今日Annie姑媽仲同我雙美腿拍了一張好artistic既相(就係上圖),Annie姑媽對我雙腳特別有興趣,你話佢係咪好奇怪?!

ps 因為爸爸仲未整好我既專用部落格,這幾天我只好先在Betsy姑媽的部落格露面,爸爸你整快啲啦,加油啊。

沒有留言: