2008年4月5日星期六

得喇,得喇,我出來喇!

2008年4月4日


Betsy姑媽話唔想我忘記媽媽生我個陣既辛苦,所以要我報導番媽媽生我個陣既情況:

媽媽陣痛左8個小時才入產房,打左催生針我都未肯出來,媽媽痛到足足吸了3支止痛氣樽,最後媽媽因為太痛所以同醫生講唔生啦,不過姑娘即刻話你話唔生我幫你唔到嫁,產房裡面除左醫生同助產士外仲有幾個護士一齊幫媽媽打氣,媽媽係產房待左一個小時用盡所有氣力先將我生出來,我出來之後媽媽因為用太多力又吸左大量止痛氣體,令到身體全身抽搐同暈,好彩之後冇事,平日好硬淨的她從來冇諗過原來生我會係咁辛苦。經歷完生產之痛後,媽媽猛告誡人要孝順父母。

爸爸都唔好過,送左媽媽入醫院後一直係病房外等,等足8個鐘,不過佢可以幫我剪臍帶,捱眼瞓都係值得既,同埋相對媽媽既辛苦,爸爸捱下眼瞓都唔算得辛苦。仲有我一出世就做左件好事,就係爸爸媽媽將我既臍帶血捐出來幫助些有需要既人。

其實我都冇為難媽媽,你睇我係個好標準既初生baby:重6磅7安,中等呎碼,手長腳長。我出世之後都好乖,冇扭偈整日都好安靜咁瞓覺,我喊都係因為爸爸同媽媽係度不斷打擾我既好夢咋。

1 則留言:

匿名 說...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.