2011年11月30日星期三

【敗物誌】買organic stuff 的好去處

2011年11月30日
越來越喜歡網購,真的是『一mouse在手,天下我有』,繼早前係美國網上四處搜購LC miniture系列,今次係organic grocery。

Organic grocery係香港仍未算流行,CCsuper有較多organic食品/用品,但係價錢好貴,而organic stuff在美國卻有大把選擇,上美國網訂貨回香港最大的問題係郵費,就算食品幾便宜都好,省下的都給了國際快遞,因此在美國訂貨的好處是有選擇,但價錢不一定比在CCSUPER買便宜。

一直搜尋抵買的網店,終於俾我係BK睇到一條thread分享一個郵費非常便宜的美國健康食品網,http://www.iherb.com/

馬上上去大肆搜購,首次購物key入promotion codePIK473,就有US$5 discount,買超過US$120,又有extra 8% discount。貨的重量在4LB以下寄普通空郵運費係US$6,我今次買了US$310+,重量有成38LB+,DHL Express快遞費都係US$38,未到貨價的10%(38磅約等如:17kg;平均1kg快遞費是HK$18),非常非常便宜。

一直認為食嘢應該重質不重量,唔洗食得多,但係要食得精,要好好的寵愛和保養自己的身體,所以有organic food選擇之後,寧願貴都會盡量買有organic認證的食物。

在iherb會入既貨有:
零食類:主要係dried fruit如 blueberry, apricots, strawberry等
今次還買了稱之為地球最健康的水果 - 巴西莓(Açaí)
雖然份量好少,但是好好味的蘋果乾。
bakery及意粉類,有許多款式的粉類,我買了些特別的,不過要研究下點樣整。
有機乾蔬菜&herbs:牛蒡粉、番茄粉、昆布粉、燈籠椒、橙皮乾、玫瑰花蕾、咖哩粉等。
我係一隻百份百的食肉獸,不喜歡食菜(除了喜歡飲大意大利雜菜湯),最討厭洗菜,寧願去買沙律食,呢類dried veggie多少可幫補我葉菜類的不足。
supplement、洗潔精、糖、油、香料等,還有長跑雙寶:glucosamine跟energy gel。
認住呢隻嘜,美國organic產品的認證。

沒有留言: