2014年7月10日星期四

Last Resort

2014年7月10日

用手工皂洗頭產生髮垢的問題,就算換了手工皂都未能100%解決,睇好多資料其原因都係圍繞係水、皂及頭髮的問題。攪了2個月問題終於係今日解決。

皂的問題
隻可樂果人蔘洗髮皂,可能潤得濟唔掂,換過另一隻阿原髮皂,有改善,再試另一集梘樸同阿原差不多,洗完都係仲有髮垢

水的問題
http://yogasurprise.pixnet.net/blog/post/159457076-手工皂洗髮的柔亮秘訣 

就算跟呢個blogger的建議洗頭方法仍未能讓我解決髮垢問題,我要洗完好輕好爽的質感,水越硬就越易產生髮垢,唔知香港的自來水有幾硬,惟有想方設法將硬水變軟水,一search之下全部都係大工程,最終係Amazon USA搵到個最簡單的辦法,就係換一個有過濾器的花灑頭,花灑頭將金屬物質隔走,金屬物就不會跟肥皂泡結合成髮垢,呢個係last resort。不過個花灑頭變得好重手,要小心翼翼用,好怕個花灑頭由高處跌落,整爛個浴缸(我的擔心夠誇張的!)。
用了軟水髮垢係少了許多,但係仲存在!!!勁失望,好擔心自己把頭髮,點解身邊的朋友冇問題,只係自己有問題。

髮的問題
唔明身邊用手工皂洗頭的朋友冇髮垢的問題,她們跟我一樣用香港的自來水洗頭,點解只係我有問題,改埋用軟水都仲未解決到,我有認真的檢討,結果係我的頭髮又多又厚又比別人長,越多頭髮自然越容易卡住髮垢,唔通要我將頭髮剪到好薄同剪短去驗證是否屬實,我辛辛苦苦留一把又長又齊的曲髮,做咁多嘢都係想keep住呢把長髮,現在是一條都不能少

再做research,其中睇到說髮量多可分part去洗,最終我將頭髮分開左右2邊洗,先洗一邊,再洗另一邊,分開2份,每份髮量少,易起泡又沖水快,因為過水快好重要,唔俾時間令髮垢黏著頭髮。用呢個方法終於洗完後差不多冇髮垢,吹乾後頭髮再沒有黏膩的手感。兜兜轉轉2個月終於搵到個問題癥結。

沒有留言: