2013年7月6日星期六

Window farm update

201376

一個columnwindow farm休息中,另一個window farm就全部都係種通菜,瘦弱的2棵係直接用window farm發苗,另外2棵就由aerogarden移植,而window farm又再搬遷,搬回陽光較好的位置。新搬來的2株通菜生命力依然強勁,被我剪到七零八落仍然長出新枝,我諗呢2棵仲可以食多一排。


新加入的rosemary,沙田Citysuper冇一盤盤的rosemary,膽粗粗買剪枝的以色列rosemary,回來將根部浸水吽根,又得咗,有根就可以落盤,希望可以種得生。

DIYseed starter tray,一次過放了lemon mint、沙律菜、菠菜、菜芯、紫蘇、通菜、芫茜、圓茄子、mega cherry tomato等,連同之前落的basil、芝麻菜及白菜種子。其中菠菜、芫茜、圓茄子、紫蘇及沙律菜仍然發苗失敗。其餘都ok,看著小苗長大,有說不出的喜悅,我想這就是種植吸引之處。

星期一上youtube搵到呢個教培植芽菜http://www.youtube.com/watch?v=00z9oGa4i8c&feature=youtube_gdata_player,片中所用的工具我家裡都有,星期四早上動手將綠豆洗淨浸水,晚上將綠豆放入筲箕。昨天係第一天已經長了1cm長的芽,really exciting。咁快速既進度我諗3-4日就應該可以食用。

24
小時後已經長出1cm的芽。

據說用重物壓著芽菜可以令芽菜減低長高的速度,可以變得肥美一些。芽菜的生長力驚人,36小時就已長高至篩頂,明天一定可以食用。

沒有留言: