2012年9月23日星期日

Project U - 電器篇

2012年9月24日

電器前前後後修改了好多次,通常到香港討論區的家居設計布置處扒文,不過個度好毒,成日有ching/ctse post啲貴價高檔品出來,睇到流口水。不過budget有限,都係只可欣賞。

冷氣機
本來已經揀中一部一匹一部二匹大金冷暖變頻,但係已經俾師傅ban咗,因為係舊式屋苑,唔可以將部室外機打上外牆,只可以用鋼架拉係窗口位,所以只可以安裝窗口式分體,而窗口式分體係冇冷暖機,我的冬暖夏涼夢破碎。

窗口分體可選的牌子不多,最後揀Panasonic CSV9NWA&CSV18NWA。

洗衣機
對洗衣機毫無認識,唯一一次用洗衣機的經驗係在上海生活時,其餘時間衣物全送洗衣店攪掂,本來睇中whirlpool意大利造洗衣乾衣機,又係俾師傅ban咗,師傅話又洗衣又乾衣大眼仔條膠邊好快打柴,叫我用抽濕機乾衣,唔好買洗衣乾衣兩用機。扒文一致話金章最好,就揀咗呢部ZWS588產地意大利,容量6kg,我一般去洗衣店一次洗4kg衫,6kg應該足夠應付日常需要。

抽油煙機
呢個係估唔到既貴,因為整OPEN KITCHEN,對部抽油煙機的要求特高,扒完曬文各方均推介富士皇,日本產,抽力強、寧靜、易清潔,不過價位貴,不過呢個關乎全屋油煙問題冇得慳。
睇中呢部GF-600V

Built-in Oven
夢寐以求的一件玩具,初時因為煤氣錶問題,師傅話安裝唔到個oven,即刻好灰,不過最後提議裝係bar枱下面,師傅又冇話唔得,即刻開心番。不過budget有限,過萬既唔洗諗。揀咗好耐最終揀Whirlpool意大利產的AKZM752/IX。

洗碗碟機
要我動手做的家務不多,洗碗係日常做得最頻繁的一件家務,當然會諗辦法除之而後快。
SK26E800EU好快就睇中呢部西門子洗碗機西班牙產,不過未搵到安裝圖,未知師傅批唔批准 。

電磁爐
因為係Open kitchen所以唔可以用明火煮食,冇乜用時間search,用番我好like的P記,日本產IH電磁爐,型號:KY-C227B。

雪櫃
係Panasonic及Hitachi之爭,不過我like日立個蔬果格多啲,所以揀Hitachi,日立三門中最slim的一部,R-SG31BPH,一級能源標籤。
浴室寶
本來係必買家電之一,不過扒文後再研究過,最後取消念頭,改為安裝暖燈。

電熱水爐
原本想用番上手業主留下的簡柏熱水爐,不過個爐真係好simple,冇溫度顯示,又唔知係咪恆溫,反正煤氣公司有免息分期,都係換埋佢,暫時睇中呢部超薄恆溫TGC-TSTW168SFR。
微波爐
唔洗點揀,都係幫襯P記,變頻內置式,NN-SD681S。
酒櫃 - optional
叫做人有我又有,打算放係鞋櫃上面,Vinvautz VZ18BN可存18枝酒,聊勝於無。
暫時係咁決定,最終係咪可以如願,要等師傅ok,又要睇彩數,要件電器有貨至得。

沒有留言: