2010年6月18日星期五

首爾 Sea La La汗蒸幕 / 芳香草園 / 悠閒購物4天遊 - Day 3

2010年6月14日

第一站 - 早餐同昨天一樣

第二站 - 去香草花園DIY薰衣草番梘

我親手做的音符番梘, 要風乾一星期才可以用。 第三站 - 清潭洞在檢察官公主內, 女一有一個很漂亮的手機掛飾, 在網上一直找不到是哪家店的出品, 我拎埋照片問導遊都係冇idea, 去完10 Croso Como轉一圈(冇乜野睇既商店), 到對面The Galleries搵restroom既時候, 俾我經過Tippy & Mattew個櫃檯, 又比我瞥到呢個手機掛飾, 雖然價錢巨貴, 不過呢個係難得既因緣, 掙扎30秒後都係乖乖的掏腰包將它買下。

第四站 - 午餐 韓式火鍋+石頭飯 --> 好好味又飽肚

第五站 - Coex Mall & Seven Luck 賭場
Coex Mall 冇乜特別的店舖, 主要係連鎖店, 逛文具店時買了本可愛的本子, 我打算用來做我學琴的筆記本。

第六站 - 樂天世界
我跟D小姐打算回東大門shopping, 所以放棄了玩樂天世界, 只去了樂天supermarket跟duty free。在Lotte Duty Free買雪花秀比在機場內買便宜。

第七站 - 東大門
戰利品 - 給侄女買的童裝, 全部夾埋都係144,700韓圜, 全部Made in Korea好抵買。
給自己買的T-shirt 5,000韓圜一件, 勁抵買。Evisu牛仔褲128,000韓圜, 價錢ok。
第八站 - 東大門晚餐

忘記了菜名, 不過勁似係長春省食的粉條紅燒雞, 味道ok, 另外紅卜卜的是炒年糕, 不太辣。

沒有留言: