2013年6月27日星期四

【敗物誌】香薰機

2013628

總認為每個地方應該有屬於該地方的味道,我的家要有我選擇的味道。除廚房外,家裡每個空間都有用不同的香薰產品,香薰油、香薰蠟燭、香薰 stick diffuser。今日又新添一員,ultrasonic aroma diffuser,屋企已有個放濕機,冬天用,雖然說是可加香薰油,但部機好陽春,唔係好敢放香薰油入去。今趟正正經經的買個香薰專用的diffuser,搭配係iherb買的essential oil

以前用過插電的跟插USBelectric oil vaporizer ,但持久力很短,很快便乾涸,乾涸後啲漬又好難清理,又唔會自動熄機,現在已放棄使用。

又買過水濾式空氣淨化機,加香薰油一起用都算ok,不過要記得關機,而且我覺得用時比較吵及清洗比較麻煩,現在放係公司用。

Stick diffuser
最安全又簡單,但壞處係一開始用就7x24直至用完,中途唔係唔可以轉味道,只係我唔會咁做。

好的香薰蠟燭未用時已會散發香氣,用時點著就更ok,通常蠟燭都係洗手間用感覺比較安全,點著蠟燭熄燈浸浴尤其有氣氛。

揀呢部機唔揀muji部機,因為muji個部好膠,不止muji一般見到的都好膠,呢部係抄由TOAST LIVING設計的Casa Aroma Geniethann都有部一模一樣的應該係買了版權replicate,我呢部就係a貨,外殼用陶土。最長可連續用6小時,聲稱每秒震動2.4million次,自動乾水熄機。希望呢部好用。

沒有留言: