2013年1月10日星期四

【敗物誌】用Aerogarden種mega cherry tomato


2013110
過年前收到新玩具,因為尚欠些配件未可以起動,今日終於可以開始。試過2次食菜中農藥毒,所以一直幻想可以係屋企種菜,但屋細兼冇露台及花槽之類的,冇乜種植條件,之前俾我發現了window farm,但因為欠菜苗,套window farm仍躺在箱內未開始,之後俾我發現呢件玩具,好似好得,而且可以幫我起苗,所以速速買下及運返港。
呢款叫aerogarden extra可以有2呎高,適合所有植物,跟機送2mega cherry tomatostarting kit,我趁thanksgiving大減價買一套第2套有半價,合共買了2套,現將4mega cherry tomato的種子放在一部機上培植,計劃發苗後將2株移去window farm。另一部機就打算種菜及香草。

根據說明書,mega cherry tomato會在4-7天內發苗,近期天氣咁凍希望唔會影響發苗的進度。呢個係我2013年的新project,有好大的期望。

沒有留言: