2011年4月29日星期五

胡志明市 - 3天2夜business trip (day 1)



2011年4月28日

傍晚到達胡志明市, 公司的當地GM跟ACCT MGR問我晚餐想食乜, 去年我任由他們決定, 點知他們帶我去食中國菜!! 因為佢地認為帶客人食牛河太寒酸, 要食得豪啲。但今年我唔客氣講明要食越南牛河。


酒店check-in後就去咗一間完全唔起眼, 但GM話已經出國既local人, 如果返胡志明市都會來這家店食越南牛河。店面2層普通麵店格局。我點了一碗mix beef noodle, 即係乜牛都有, 真係好好味, 牛肉雖不至於入口即融, 但真的很淋及入味, 牛有牛味, 隨湯河一起上既就有一大碟未煮熟既芽菜同不知名既蔬菜, 仲有黑黑的醬料。

飽後回酒店早早休息, 迎接明天的工作。


今年跟去年一樣住在Lengend Hotel, US$150一晚, 胡志明市的高樓好像越來越多。

沒有留言: