2009年1月17日星期六

生日飯

2009年1月15日 今日一班朋友同我慶祝生日,不過今日唔係我既正日生日,過年前大家都好忙,要約齊人出來仲要就埋係正日真係好難,之不過我係一個easy going既人,係唔係正日不是問題,有冇生日蛋糕都唔係問題,最最緊要人馬齊全,咁先至玩得開心。天寒地凍又一大班人冇野好過去食火鍋,我地去左青衣城個間稻香,係荃灣稻香打過幾次邊爐,對佢地食物質素都唔會有乜期望,不過唔知係因為青衣城個場好啲,定係一大班人熱熱鬧鬧既關係,今次啲食物又幾ok,啲牛唔係好差都食得吓。

***************

回顧過去一年家裡的幾件大事:年初有2位長輩離世,姪女係4月出世,5月份自己終於放完長假期重新投入工作,上月仔仔離開了我,外婆現時病重。去年對我來說是動盪的一年,經歷了生老病死,縱使理性上明白這是一個不息的循環,但當事情發生在身邊時在感性上又是另一回事,讓我更深切體會到平淡是福,所以今年的生日願望是希望身邊既所有人身體健康,可以平淡的過著幸福滿溢的每一天。

沒有留言: